Regulamin organizacji imprez EAA

Zapowiedzi imprez, spotkań .
Proszę pisać o danej imprezie w jednym poście odpowiadając na niego.
Dziękuje
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tom108
Site Admin
Posty: 73
Rejestracja: marca 10, 2011, 11:22 am
Kontakt:

Regulamin organizacji imprez EAA

Post autor: tom108 » września 12, 2022, 8:52 pm

Regulamin imprez organizowanych przez Stowarzyszenie EAA
ORGANIZATOR
Organizatorem imprez może być członek Stowarzyszenia EAA lub osoba wspierająca Stowarzyszenie
Organizator zgłasza chęć zorganizowania imprezy przez zgłoszenie do Zarządu ( mailem ). W zgłoszeniu powinna być nazwa imprezy , uwzględniająca jej ewentualną cykliczność, oraz skrót EAA np.Majówka EAA, proponowany termin i czas trwania oraz ramowy program oraz oczekiwania wobec Zarządu , nie tylko finansowe.

Na każdym etapie informacji o imprezie na zewnątrz powinno być widoczne logo EAA.

Termin zgłoszenia : nie później niż 45 dni przed data rozpoczęcia .
Z chwilą zatwierdzenia przez Zarząd , program imprezy zostaje rozesłany drogą mailową oraz na grupie na messenger , na facebook’u ( jeśli impreza jest otwarta) oraz na forum klubowym.
Organizator w ogłoszeniu o planowanej imprezie informuje o :
Terminie i wstępnym programie imprezy
Kosztach uczestnictwa
Terminie i formie wpłat kosztów uczestnictwa
Członkowie EAA mają pierwszeństwo do udziału w imprezie
Organizator może zwrócić się do skarbnika EAA o dofinansowanie kosztów imprezy (plakietki, bilety wstępu itp.) Dofinansowanie dotyczy tylko członków EAA
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w i imprezie, koszty nie będą zwracane wpłacającemu.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe podczas trwania imprezy zarówno w stosunku do uczestników i ich sprzętu jak i spowodowane przez nich szkody w stosunku do osób trzecich i ich mienia

UCZESTNIK
Uczestnikiem imprezy są członkowie EAA wraz z załogą a w przypadku wolnych miejsc również sympatycy EAA
Uczestnik zgłasza w terminie wyznaczonym przez organizatora chęć uczestnictwa oraz ilość osób biorących udział w imprezie
Uczestnik zobowiązany jest wpłacić wyznaczoną przez organizatora kwotę w wyznaczonym terminie. Brak wpłaty może skutkować skreśleniem z listy uczestników.
Uczestnicy imprezy są normalnymi użytkownikami dróg publicznych i muszą przestrzegać na tych drogach obowiązujących zasad i przepisów. Za ich naruszenie odpowiada kierujący pojazdem

MEDIA
ORGANIZATOR precyzuje swoje oczekiwania w zakresie informacji medialnej, która winna być w sposób jednolity przekazana do mediów lokalnych przez wyznaczonego członka Zarządu np. prezes,w tym ogólne materiały o EAA i jego historii.

REGULAMIN FINANSOWANIA IMPREZ ORGANIZOWANYCH  PRZEZ CZŁONKÓW EAA

organizator ustala  wysokość wpisowego w zależności od kosztów jakie poniesie w związku z organizacją imprezy
finansowanie imprezy odbędzie się  z zebranego przez organizatora od
uczestników imprezy wpisowego
wpisowe powinno być przez organizatora imprezy ustalone  w wysokości umożliwiające pokrycie wszystkich kosztów  imprezy
dofinansowanie imprezy z funduszy EAA może odbyć się  po uprzednim
przedstawieniu  przez organizatora Zarządowi  EAA( w tym skarbnikowi) kosztów imprezy i uzyskaniu pozytywnej decyzji w jakim zakresie EAA dofinansuje organizowaną imprezę np: dofinansowanie  kosztów ubezpieczenia imprezy
dofinansowanie kosztu  biletów dot. zwiedzania ( z przewodnikiem )-tylko dla członków  EAA dofinansowanie  "wejściówek" do zwiedzanych obiektów  - tylko dla członków EAA
Załączniki
Regulamin organizacji imprez EAA.pdf
(53.17 KiB) Pobrany 82 razy

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość