Portfolio
- bzf
- Posty: 370
- Rejestracja: marca 16, 2011, 9:04 pm
- Kontakt:
Portfolio
Zamieszczam wiadomość do Grzegorza z AK.Był z nami w Andrychowie Fordem A. Myślę,że warto się zainteresować
Szanowne Koleżanki i Koledzy!
Bardzo dziękuję za duże zainteresowanie oraz wszelkie spostrzeżenia dotyczące układu graficznego portfolio.
W załączeniu przesyłam ostateczną wersję do akceptacji.
Ewentualne uwagi proszę zgłaszać do jutra, tj. poniedziałek 14 maj 2012 do godzina 22:00, po tym terminie przyjmuję, że układ jest zaakceptowany.
W przypadku akceptacji projektu, do końca bieżącego tygodnia, zostanie przesłany do Wszystkich link do formatki gdzie będzie można wygenerować portfolio pojazdu. Zostanie on również umieszczony na stronach klubowych.
Po podaniu wszystkich danych oraz załadowaniu zdjęć, będzie można samodzielnie wygenerować portfolio własnego pojazdu.
Jeśli ktoś ma kilka pojazdów dla każdego ponawia procedurę od początku.
Po takiej generacji automatycznie do mnie zostanie przesłana kopia utworzonej strony. Pozwoli to na rozpoczęcie budowania jednolitego wizerunku oraz Naszego krakowskiego portfolio.
Proszę kolegów z EAA i KKN o wskazanie osób odpowiedzialnych za projekt i jego koordynację w swoich klubach.
W razie pytań jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam Serdecznie
Grzegorz Nowak
504 154 846
i wcześniejsze informacje
Szanowne Koleżanki i Koledzy!
Piszę do Was z propozycją wartą rozważenia, a osobiście uważam, iż konieczną do wdrożenia.
Wielu z nas podczas różnych sytuacji z potencjalnym sponsorem, kontrahentem, partnerem organizującym event czy inną imprezę plenerową nie miało kompleksowej oferty do prowadzenia konstruktywnych rozmów. Jej brak często zamykał drzwi do dalszych negocjacji.
Stoję na stanowisku, że powinniśmy stworzyć "portfolio" posiadanych pojazdów klubowiczów, przyjaciół i sympatyków.
Chciałbym aby w akcję włączyli się członkowie AK, EAA, KKN oraz wszyscy przyjaciele, sympatycy i niezrzeszeni.
Wielu zapyta po co to komu?
Portfolio nie tylko będzie doskonałym odświeżeniem informacji o pojazdach klubowiczów, które można będzie umieścić na stronie ale przede wszystkim będzie ofertą.
Galerie czy mnożące się agencje eventowe chcą wynajmować nasze pojazdy najchętniej za dziękuję lub herbatę, a to tylko dlatego, że po naszej stronie nie ma konsolidacji w tym obszarze. Obecnie to my jesteśmy w pozycji proszącego.
Portfolio ma to zmienić. Ma to być gotowy materiał dla agencji eventowych, marketingowych, filmowych, Galerii handlowych i wielu innych potencjalnych partnerów. Chcę byśmy pokazali to co mamy najlepsze, to z czego jesteśmy dumni i co możemy wynająć nie za dziękuję, a za konkretną stawkę dla właściciela oraz Klubu patronackiego.
W założeniu po naszej marketingowej stronie powinno działać po jednym koordynatorze w każdym Klubie, będących ze sobą w ścisłym kontakcie.
Na każdej stronie w zakładce kontakt dane do osób odpowiedzialnych za marketing.
To my musimy podzielić rynek i nie pozostawiać niczego przypadkowi. Dobra organizacja doprowadzi do uregulowania obecnej, uważam złej, sytuacji.
Portfolio powinno zostać podzielone na kategorie. Można się tu posiłkować kategoriami A-F jakie stosuje FIVA lub przyjąć inny bardziej odpowiadającym nam schemat (do omówienia).
W załączeniu przesyłam przykładową propozycję informacji o pojeździe. Proszę o ewentualne uwagi lub spostrzeżenia do projektu szimla.
Jeśli zależy Ci na skonsolidowaniu Naszych działań mających na celu przyniesienie wymiernych korzyści, nie tylko dla Klubów, bardzo proszę o przygotowanie krótkiej informacji o pojeździe (może być w treści maila) - pamiętaj ma to być reklama Twojego pojazdu - oraz przesłanie 3-5 zdjęć w rozdzielczości nie mniej niż 300 dpi (dla osób nie posiadających fotografii przewidujemy sesje pod Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie przy ul. św. Wawrzyńca).
Powyższy materiał powinien zostać złożony do końca sierpnia oraz przygotowany (druk) do połowy września tak by zdążyć na planowanie budżetów na rok 2013 u potencjalnych kontrahentów.
Liczę na zaangażowanie.
Szanowne Koleżanki i Koledzy!
Bardzo dziękuję za duże zainteresowanie oraz wszelkie spostrzeżenia dotyczące układu graficznego portfolio.
W załączeniu przesyłam ostateczną wersję do akceptacji.
Ewentualne uwagi proszę zgłaszać do jutra, tj. poniedziałek 14 maj 2012 do godzina 22:00, po tym terminie przyjmuję, że układ jest zaakceptowany.
W przypadku akceptacji projektu, do końca bieżącego tygodnia, zostanie przesłany do Wszystkich link do formatki gdzie będzie można wygenerować portfolio pojazdu. Zostanie on również umieszczony na stronach klubowych.
Po podaniu wszystkich danych oraz załadowaniu zdjęć, będzie można samodzielnie wygenerować portfolio własnego pojazdu.
Jeśli ktoś ma kilka pojazdów dla każdego ponawia procedurę od początku.
Po takiej generacji automatycznie do mnie zostanie przesłana kopia utworzonej strony. Pozwoli to na rozpoczęcie budowania jednolitego wizerunku oraz Naszego krakowskiego portfolio.
Proszę kolegów z EAA i KKN o wskazanie osób odpowiedzialnych za projekt i jego koordynację w swoich klubach.
W razie pytań jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam Serdecznie
Grzegorz Nowak
504 154 846
i wcześniejsze informacje
Szanowne Koleżanki i Koledzy!
Piszę do Was z propozycją wartą rozważenia, a osobiście uważam, iż konieczną do wdrożenia.
Wielu z nas podczas różnych sytuacji z potencjalnym sponsorem, kontrahentem, partnerem organizującym event czy inną imprezę plenerową nie miało kompleksowej oferty do prowadzenia konstruktywnych rozmów. Jej brak często zamykał drzwi do dalszych negocjacji.
Stoję na stanowisku, że powinniśmy stworzyć "portfolio" posiadanych pojazdów klubowiczów, przyjaciół i sympatyków.
Chciałbym aby w akcję włączyli się członkowie AK, EAA, KKN oraz wszyscy przyjaciele, sympatycy i niezrzeszeni.
Wielu zapyta po co to komu?
Portfolio nie tylko będzie doskonałym odświeżeniem informacji o pojazdach klubowiczów, które można będzie umieścić na stronie ale przede wszystkim będzie ofertą.
Galerie czy mnożące się agencje eventowe chcą wynajmować nasze pojazdy najchętniej za dziękuję lub herbatę, a to tylko dlatego, że po naszej stronie nie ma konsolidacji w tym obszarze. Obecnie to my jesteśmy w pozycji proszącego.
Portfolio ma to zmienić. Ma to być gotowy materiał dla agencji eventowych, marketingowych, filmowych, Galerii handlowych i wielu innych potencjalnych partnerów. Chcę byśmy pokazali to co mamy najlepsze, to z czego jesteśmy dumni i co możemy wynająć nie za dziękuję, a za konkretną stawkę dla właściciela oraz Klubu patronackiego.
W założeniu po naszej marketingowej stronie powinno działać po jednym koordynatorze w każdym Klubie, będących ze sobą w ścisłym kontakcie.
Na każdej stronie w zakładce kontakt dane do osób odpowiedzialnych za marketing.
To my musimy podzielić rynek i nie pozostawiać niczego przypadkowi. Dobra organizacja doprowadzi do uregulowania obecnej, uważam złej, sytuacji.
Portfolio powinno zostać podzielone na kategorie. Można się tu posiłkować kategoriami A-F jakie stosuje FIVA lub przyjąć inny bardziej odpowiadającym nam schemat (do omówienia).
W załączeniu przesyłam przykładową propozycję informacji o pojeździe. Proszę o ewentualne uwagi lub spostrzeżenia do projektu szimla.
Jeśli zależy Ci na skonsolidowaniu Naszych działań mających na celu przyniesienie wymiernych korzyści, nie tylko dla Klubów, bardzo proszę o przygotowanie krótkiej informacji o pojeździe (może być w treści maila) - pamiętaj ma to być reklama Twojego pojazdu - oraz przesłanie 3-5 zdjęć w rozdzielczości nie mniej niż 300 dpi (dla osób nie posiadających fotografii przewidujemy sesje pod Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie przy ul. św. Wawrzyńca).
Powyższy materiał powinien zostać złożony do końca sierpnia oraz przygotowany (druk) do połowy września tak by zdążyć na planowanie budżetów na rok 2013 u potencjalnych kontrahentów.
Liczę na zaangażowanie.
- Załączniki
-
- Portfolio - Ford A.pdf
- (1.06 MiB) Pobrany 452 razy
- Batman
- Posty: 537
- Rejestracja: marca 13, 2011, 7:42 pm
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Re: Portfolio
Myślę że nic z tego nie wyjdzie.Po pierwsze próbowaliśmy to z Artkiem.Zdechło śmiercią naturalną.Po drugie,nie mogę się doprosić o zdjęcia naszych samochodów na klubową stronę.Reszta to same korzyści,ale czarno to widzę.
- Art.B
- Posty: 724
- Rejestracja: marca 14, 2011, 11:46 am
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Jerzy Żaba
- Posty: 211
- Rejestracja: marca 19, 2011, 1:40 pm
- Kontakt:
Re: Portfolio
Popieram inicjatywę - należy spróbować.
-
- Posty: 1104
- Rejestracja: kwietnia 17, 2012, 7:35 pm
- Kontakt:
Re: Portfolio
To kto ze strony EAA podejmie sie koordynacji ?
Pamiętając,że są też niemejlowi i nieforumowi...
Pamiętając,że są też niemejlowi i nieforumowi...
- bzf
- Posty: 370
- Rejestracja: marca 16, 2011, 9:04 pm
- Kontakt:
Re: Portfolio
Przesyłam kolejną informacje dotyczącą portfolio. Proszę o odpowiedź wszystkich chętnych na forum lub na mój adres - bzf@interia.pl
Szanowne Koleżanki i Koledzy!
Zgodnie z obietnicą przesyłam link do formatki gdzie po wpisaniu wszystkich niezbędnych informacji można wygenerować kartę informacyjną pojazdu i rozpocząć budowanie wspólnej, jednolitej, bazy wyjątkowych dla każdego z nas samochodów.
LINK: http://stylretro.eu/karta-samochodu/nowa
Krótka instrukcja:
1. Uzupełniamy dane techniczne, opis oraz załączamy zdjęcia pojazdu.
2. Klikamy "Zapisz i podglądnij".
3. Generuje się roboczy projekt do zatwierdzenia (czerwona ramka wskazuje akceptowalne przez drukarkę marginesy strony A4) w przypadku ich przekroczenia (szczególnie przez opis pojazdu) system poinformuje o konieczności jego skrócenia by całość zmieściła się na jednej stronie A4.
W tej części możemy wykonać krok w tył jeśli chcemy coś zmienić, aby to zrobić wciskamy "Zmień opis" i poprawiamy - uwaga w przypadku poprawek należy ponownie zaczytać zdjęcia pojazdu, cały wcześniej wpisany tekst jest zapamiętywany.
4. Jeśli wszystko się zgadza wciskamy "Prześlij kartę samochodu", po czym na wskazanego wcześniej maila zostanie przesłany plik pdf z wygenerowanym materiałem, który drukujemy i... na zlot
W razie pytań jestem do dyspozycji.
Bardzo proszę udostępnić powyższą informację wszystkim zainteresowanym.
Dziękuję.
Przypominam aby przesłać do mnie dane osób z EAA i KKN koordynujących projekt w klubach.
Pozdrawiam Serdecznie
Grzegorz Nowak
504 154 846
Szanowne Koleżanki i Koledzy!
Zgodnie z obietnicą przesyłam link do formatki gdzie po wpisaniu wszystkich niezbędnych informacji można wygenerować kartę informacyjną pojazdu i rozpocząć budowanie wspólnej, jednolitej, bazy wyjątkowych dla każdego z nas samochodów.
LINK: http://stylretro.eu/karta-samochodu/nowa
Krótka instrukcja:
1. Uzupełniamy dane techniczne, opis oraz załączamy zdjęcia pojazdu.
2. Klikamy "Zapisz i podglądnij".
3. Generuje się roboczy projekt do zatwierdzenia (czerwona ramka wskazuje akceptowalne przez drukarkę marginesy strony A4) w przypadku ich przekroczenia (szczególnie przez opis pojazdu) system poinformuje o konieczności jego skrócenia by całość zmieściła się na jednej stronie A4.
W tej części możemy wykonać krok w tył jeśli chcemy coś zmienić, aby to zrobić wciskamy "Zmień opis" i poprawiamy - uwaga w przypadku poprawek należy ponownie zaczytać zdjęcia pojazdu, cały wcześniej wpisany tekst jest zapamiętywany.
4. Jeśli wszystko się zgadza wciskamy "Prześlij kartę samochodu", po czym na wskazanego wcześniej maila zostanie przesłany plik pdf z wygenerowanym materiałem, który drukujemy i... na zlot
W razie pytań jestem do dyspozycji.
Bardzo proszę udostępnić powyższą informację wszystkim zainteresowanym.
Dziękuję.
Przypominam aby przesłać do mnie dane osób z EAA i KKN koordynujących projekt w klubach.
Pozdrawiam Serdecznie
Grzegorz Nowak
504 154 846
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość