I Runda Mistrzostw Polski Pojazdów Zabytkowych
- bzf
- Posty: 370
- Rejestracja: marca 16, 2011, 9:04 pm
- Kontakt:
I Runda Mistrzostw Polski Pojazdów Zabytkowych
W pierwszej rundzie MPPZ wzięły udział 4 załogi z EAA. W sumie zdobyliśmy 12 pucharów i 47 punktów - czyli po I rundzie EAA na pierwszym miejscu! Więcej szczegółów wkrótce
-
- Posty: 1104
- Rejestracja: kwietnia 17, 2012, 7:35 pm
- Kontakt:
Re: I Runda Mistrzostw Polski Pojazdów Zabytkowych
jakże miła wiadomość dla powracajacego zza dalekiej granicy prezesa EAA a i pewnie dla calej spolecznosci.
gratulacje dla wszystkich a całuski dla pań
gratulacje dla wszystkich a całuski dla pań
- Art.B
- Posty: 724
- Rejestracja: marca 14, 2011, 11:46 am
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- MACIEJ
- Posty: 79
- Rejestracja: kwietnia 16, 2012, 8:09 pm
- Kontakt:
- MACIEJ
- Posty: 79
- Rejestracja: kwietnia 16, 2012, 8:09 pm
- Kontakt:
- zibi107
- Posty: 63
- Rejestracja: maja 18, 2012, 11:52 am
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Re: I Runda Mistrzostw Polski Pojazdów Zabytkowych
GRATULAJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- bzf
- Posty: 370
- Rejestracja: marca 16, 2011, 9:04 pm
- Kontakt:
Re: I Runda Mistrzostw Polski Pojazdów Zabytkowych
I runda Eliminacji Mistrzostw Polski Pojazdów Zabytkowych za nami. Do Stalowej Woli zgłosiły się cztery załogi z EAA. Jako pierwsi w bazie zameldowali się: załoga Jaguara i Mercedesa
Pilot Jaguara to jednocześnie autor prezentowanych zdjęć
Niektóre auta, nawet te bardzo "sportowe" zostały przywiezione. Może dlatego,ze trasa rajdu , wiodąca bardzo malowniczymi terenami przekraczała 150 km
Nieludzko wczesną porą odprawa
I niech nikogo nie zmyli "śpiący Tomek"- w końcu wywalczył 3 miejsce w próbach sportowych
Ranek przywitał nas piękną pogodą.
I tak było do końca rajdu. Przepiękna pogoda, urokliwa trasa, żadnych stromych podjazdów i zjazdów - dla załóg kabrioletów po prostu bajka
Na trasie poznaliśmy różnice w smaku bigosu w poszczególnych gminach
Udzielaliśmy wywiadów
Czarowaliśmy " na jaguara"
zmagaliśmy się z tajemniczymi elementami silnika
Chwila wytchnienia w skansenie. Ale kto nie uważał miał problemy na kolejnej próbie
Wieczorem , po wykupieniu specyficznego biletu
wyjazd nad jezioro
A tam - zdrowa żywność
Pełen emocji, oczywiście wygrany przez kobiety mecz
Nieoficjalne wyniki
I powrót zgodnie z zasadą - "kierowca być każdy może"
A sobota znowu - jazda, próby, szykany
Szacowanie ile pieniędzy jest w woreczku. Wypadło nam słabo. Może dlatego ,że to nie te szeleszczące
Głowna atrakcja w sobotę to uliczny wyścig i pokaz elegancji
Samochody prezentowały sie na głównej ulicy . Wybór czysto subiektywny
Filmowano nas również w ten sposób
Po kryterium ulicznym i konkursie elegancji -dalej w drogę
Paradę ulicami miasta prowadziła orkiestra
I czas się zbierać do domu
Ale jeszcze ogromnych rozmiarów puchary
Dla załogi Triumpha - 3 w konkursie elegancji i jeden za trzecie miejsce w klasyfikacji w grupie
2 dla załogi Jaguara w konkursie elegancji
Dla załogi mercedesa jeden za konkurs elegancji i za III miejsce w próbach sportowych
Dla złogi Mini Morrisa za zajęcie II miejsca w próbach sportowych i I miejsca klasyfikacji w grupie
czyli start załóg EAA zwieńczony pełnym sukcesem
Pilot Jaguara to jednocześnie autor prezentowanych zdjęć
Niektóre auta, nawet te bardzo "sportowe" zostały przywiezione. Może dlatego,ze trasa rajdu , wiodąca bardzo malowniczymi terenami przekraczała 150 km
Nieludzko wczesną porą odprawa
I niech nikogo nie zmyli "śpiący Tomek"- w końcu wywalczył 3 miejsce w próbach sportowych
Ranek przywitał nas piękną pogodą.
I tak było do końca rajdu. Przepiękna pogoda, urokliwa trasa, żadnych stromych podjazdów i zjazdów - dla załóg kabrioletów po prostu bajka
Na trasie poznaliśmy różnice w smaku bigosu w poszczególnych gminach
Udzielaliśmy wywiadów
Czarowaliśmy " na jaguara"
zmagaliśmy się z tajemniczymi elementami silnika
Chwila wytchnienia w skansenie. Ale kto nie uważał miał problemy na kolejnej próbie
Wieczorem , po wykupieniu specyficznego biletu
wyjazd nad jezioro
A tam - zdrowa żywność
Pełen emocji, oczywiście wygrany przez kobiety mecz
Nieoficjalne wyniki
I powrót zgodnie z zasadą - "kierowca być każdy może"
A sobota znowu - jazda, próby, szykany
Szacowanie ile pieniędzy jest w woreczku. Wypadło nam słabo. Może dlatego ,że to nie te szeleszczące
Głowna atrakcja w sobotę to uliczny wyścig i pokaz elegancji
Samochody prezentowały sie na głównej ulicy . Wybór czysto subiektywny
Filmowano nas również w ten sposób
Po kryterium ulicznym i konkursie elegancji -dalej w drogę
Paradę ulicami miasta prowadziła orkiestra
I czas się zbierać do domu
Ale jeszcze ogromnych rozmiarów puchary
Dla załogi Triumpha - 3 w konkursie elegancji i jeden za trzecie miejsce w klasyfikacji w grupie
2 dla załogi Jaguara w konkursie elegancji
Dla załogi mercedesa jeden za konkurs elegancji i za III miejsce w próbach sportowych
Dla złogi Mini Morrisa za zajęcie II miejsca w próbach sportowych i I miejsca klasyfikacji w grupie
czyli start załóg EAA zwieńczony pełnym sukcesem
- Art.B
- Posty: 724
- Rejestracja: marca 14, 2011, 11:46 am
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Jurek K
- Posty: 136
- Rejestracja: maja 30, 2011, 11:52 am
- Kontakt:
Re: I Runda Mistrzostw Polski Pojazdów Zabytkowych
Artur !
Ty startuj z nami, jestes naszym atutem w tej zabawie.
Jurek
Ty startuj z nami, jestes naszym atutem w tej zabawie.
Jurek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość